1. Opći uvjeti korištenja usluge online kupnje
-
Molimo Vas da prije bilo kakvog korištenja sadržaja, pregledavanja i kupnje proizvoda ili usluga pažljivo pročitate na Internet stranici www.daviva.hr Opće uvjete korištenja, Izjavu o prikupljanju i korištenju osobnih podataka te prikupljanje podataka putem kolačića. Opći uvjeti korištenja i svi dokumenti koji se navode u Općim uvjetima korištenja reguliraju upotrebu Internet stranice www.daviva.hr u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.
-
Ako se odlučite na kupovinu naših proizvoda putem online trgovine ili ste ovu web stranicu posjetili radi dobivanja informacija o pojedinom proizvodu tada se smatra da ste upoznati i da ste suglasni s ovim Općim uvjetima korištenja, Izjavom o prikupljanju i korištenju osobnih podataka i politikom prikupljanja kolačića te pristajete da se isti na Vas primjenjuju. U suprotnom Daviva j.d.o.o. se oslobađa svake odgovornosti.
-
Ako niste suglasni s ovim Općim uvjetima tada nemojte koristiti web stranicu www.daviva.hr u svrhu kupovine proizvoda ili pribavljanja informacija o istima. Da biste obavili kupovinu na www.daviva.hr potrebno je prihvatiti Opće uvjete korištenja u zadnjem koraku narudžbe u procesu slanja konačne narudžbe prilikom upisa Vaših podataka.
-
Potvrdom da ste suglasni smatra se da se slažete s cjelokupnim sadržajem Općih uvjeta i da ste na njih pristali bez ograničenja. Prije nego označite da prihvaćate Uvjete korištenja molimo Vas da pažljivo pročitate sve dokumente Uvjeta korištenja, Izjavu o prikupljanju i korištenju osobnih podataka te prikupljanje podataka putem kolačića.
-
Stranice kao i ostale usluge www.daviva.hr mogu se koristiti za Vašu osobnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema navedenim Uvjetima i pravilima. Korištenjem www.daviva.hr obvezujete se poštivati sve niže navedene uvjete i pravila.
2. Odricanje od odgovornosti Prodavatelja
-
Svi proizvodi su namijenjeni za profesionalnu upotrebu. Suglasan/ sam da sam upoznat/a s načinom korištenja svih proizvoda, te u slučaju pogrešnog načina korištenja nemam prava na reklamaciju zbog pogrešnog načina korištenja.
-
Sve detalje vezane za upute i način korištenja nije moguće napisati na proizvod. Za sve što ne piše na proizvodu primjenjuje se način korištenja proizvoda prema pravilima kozmetičke struke.
-
Prodavatelj na stranici daje informacije i upute o načinu korištenja kako bi Kupac imao više informacija i bio upoznat sa preparatima koji se nude u kozmetičkoj industriji i za sebe odabrao one preparate za koje smatra da će znati kako pravilno upotrijebiti.
-
Prodavatelj ni na koji način ne može utjecati na ishod rezultata i stručnost Kupca.
3. Izmjena Uvjeta korištenja
-
Daviva j.d.o.o. zadržava pravo izmjene Općih uvjeta na Internet stranici www.daviva.hr bilo kada i bez prethodne najave. Izmjene stupaju na snagu od trenutka objave i obvezujuće su za korisnika.
-
Posjetitelj web stranice, Korisnik, Gost Kupac, Registrirani kupac prilikom svakog korištenja i kupnje proizvoda dužni su pročitati pri svakom dolasku na web stranicu Uvjete korištenja, jer se uvijek primjenjuju oni Uvjeti korištenja koji su na snazi u tom trenutku. U suprotnom Prodavatelj se oslobađa odgovornosti za sva sporna pitanja ako Korisnik, Posjetitelj stranice, Gost i Registrirani korisnik nije pročitao Uvjete korištenja.
-
U slučaju izmjene Uvjeta korištenja ažurirat ćemo datum izmjene. Ovi Uvjeti korištenja objavljeni su 17.7.2023.. otvaranjem www.daviva.hr.
-
Uvjete korištenja možete preuzeti klikom ovdje u PDF formatu.
4. Podatci o Prodavatelju
SJEDIŠTE TVRTKE
Daviva j.d.o.o.
Ulica bana Jelačića 26,
42204, Križanec
Republika Hrvatska
+385 92 354 09 49
Pon-Pet 8:00-16:00
Tečaj: 1€ = 7.53450 kn
Banka
IBAN: HR762 402 006 110 115 75 01
ERSTE BANK
MBO: 05759099
Rješenje Trgovački sud u Varaždinu
Temeljni kapital:10 eura uplaćen u cijelosti
Direktor društva: Dominik Kobzinek
5. Registracija i prijava
-
Kupovina i pregled sadržaja Internet prodavaonice www.daviva.hr dostupan je registriranim i neregistriranim korisnicima (gost).
-
Registraciju na www.daviva.hr moguće je napraviti samo punoljetnim osobama i poslovno sposobnim osobama. Za maloljetne osobe i poslovno nesposobne osobe ugovor mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Krajnji potrošač u www.daviva.hr je isključivo registrirani korisnik odnosno neregistrirani korisnik (gost).
-
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektroničkim putem na www.daviva.hr naruči barem jedan proizvod kao Registrirani kupac ili kao Neregistrirani kupac (Gost). Daviva j.d.o.o. zadržava pravo ne isporuke narudžbe ako postoji sumnja na zlouporabu. Isporučitelj naručene robe je Daviva j.d.o.o.
REGISTRIRANI KORISNIK
-
Svaki registrirani korisnik prima svoje korisničko ime i lozinku koja je tajna. Odgovorni ste za sve akcije i narudžbe koje su naručene pod Vašim korisničkim računom. Ako znate ili sumnjate da još netko zna Vašu lozinku, ljubazno Vas molimo da nas kontaktirate putem e-maila na www.daviva.hr kako bismo Vam dali upute za izmjenu Vaše lozinke. Nije dozvoljeno dijeliti podatke o registraciji ili korisničkom računu s trećim osobama. Kupac je odgovoran za sve kupovine na svoje korisničko ime.
-
Prilikom registracije u www.daviva.hr bit ćete dužni kreirati lozinku koju morate zadržati samo za sebe i ne dijeliti je s drugim osobama. Ako postoji bilo kakva sumnja da postoji propust u sigurnosti, Daviva j.d.o.o. ima pravo od Vas tražiti da promijenite lozinku ili može blokirati Vaš korisnički račun.
-
Ako dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije, molimo Vas da u čim skorijem roku ažurirate Vaš korisnički račun, odnosno obavijestite nas o nastalim promjenama putem e-mail www.daviva.hr
POSTUPAK REGISTRACIJE
-
Registrirati se možete odmah po otvaranju Internet stranice www.daviva.hr ili na završetku kod kupovine.
-
Prilikom registracije upisujete sve potrebne podatke za slanje paketa:
-
Ime i prezime
-
kontakt osobe za dostavu
-
adresa dostave
-
Ako ste tvrtka potrebne podatke kao što je R1
-
broj mobitela
-
e-mail adresu
-
-
Nakon izvršene registracije dobiti ćete na svoju e-mail adresu lozinku. Lozinku i korisničko ime spremite jer će vam trebati kod slijedeće narudžbe. Kada ste jednom registrirani ne morate više unositi svoje podatke kod kupovine. Dovoljno je samo jednom i to prvi put kad se registrirate a za svaki slijedeći put prijavljujete se pomoću Vašeg korisničkog imena i lozinke.
PREDNOSTI REGISTRIRANIH KUPACA
-
Ulazite u našu bazu podataka te Vam šaljemo obavijesti o novostima i akcijama
-
Zbrajanjem kupovina stječete pravo na popuste
-
Popust dodjeljujemo na osnovi sume napravljenih narudžbi u određenom periodu, na određene grupe artikala i popust na određene iznose kupovine
Registrirani korisnici mogu:
-
Kupovati preko www.daviva.hr
-
Vidjeti status narudžbi
-
Pogledati povijest narudžbi
-
Spremiti proizvode za usporedbu
-
Dodavati u listu želja
-
Skupljati bodove
-
Ostvariti popuste na osnovi kupovina
-
Jednostavnija i brža kupovina jer ne unosi osnovne podatke
Ne registrirani korisnici (GOST) mogu:
-
Kupovati preko www.daviva.hr
-
Pregledavati ponude
-
Informirati se o proizvodima i uslugama
-
Prilikom svake kupnje moraju unositi osobne podatke
IZGUBLJENA LOZINKA
Ako ste izgubili lozinku pošaljite e-mail na našu email adresu info@daviva.hr
Vrlo rado ćemo Vam poslati novu lozinku.
6. Proizvod
-
Informacije o proizvodima na www.daviva.hr nalaze se kraj svakog proizvoda. Svi podatci deklaracija, sastav, upute i slike preuzete su od dobavljača ili su fotografirane od strane našeg fotografa. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati stvarnim proizvodima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora, te razlike u percepciji boje od strane ljudskog oka i slično ne možemo jamčiti potpunu suglasnost boja naših proizvoda s bojama kako ih korisnici vide na zaslonu svog monitora.
-
Prije upotrebe ili korištenja proizvoda molimo Vas da detaljno proučite i pročitate način upotrebe i korištenja na proizvodu.
-
Proizvodi na www.daviva.hr imaju na jasan i čitljiv način prikazan opis proizvoda, cijene i karakteristike proizvoda. Iz tehničkih razloga na www.daviva.hr ponekad ima nepravilnosti u radu, nemogućnosti točnog prikaza, greške zbog Internet veze i neke druge tehničke nepravilnosti te zbog toga Kupac neće moći imati točne informacije o Proizvodu. U ovom slučaju Prodavatelj ima pravo jednostrano raskinuti ugovor.
-
Kupcu će biti dostavljeni Jamstveni list uz kupnju Proizvoda ako Proizvod podliježe garanciji i servisnim uvjetima. Kupac svoja prava može ostvariti samo uz predočenje jamstvenog lista i računa.
7. Narudžba
-
Proizvodi se naručuju elektroničkim putem. Na e-mail kojim ste se prijavili kao Kupac i registrirali se ili kao neregistrirani (gost) dobiti ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Daviva j.d.o.o.
-
Ako ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite da li se artikli i dalje nalaze u Vašoj košarici nakon prijave na stranicu www.daviva.hr i niste završili proces narudžbe do kraja te Vas molimo da proces naručivanja sprovedete do zadnjeg koraka. Ako upišete pogrešnu e-mail adresu kod narudžbe nećemo Vam moći poslati Vam podatke od vaše narudžbe sa www.daviva.hr i nećete znati da li ste napravili ili niste napravili narudžbu. Molimo Vas da upišete točnu e-mail adresu.
-
Prodavatelj se obvezuje isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama prodavaonice na adresu Kupca.
-
U slučaju da naručenog artikla nema nećemo moći isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda ili da narudžbu nije moguće provesti radi drugih razloga, Prodavatelj će kontaktirati Kupca i obavijestiti da proizvod trenutno nije raspoloživ. Prodavatelj će Kupca obavijestiti telefonski ili e-mailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda.
-
Prodavatelj potvrđene narudžbe smatra neopozivima.
-
Prodavatelj može narudžbu odbaciti odnosno ne isporučiti robu ako ustanovi da je došlo do zloupotrebe www.daviva.hr ili utvrdi da su podaci na narudžbi nepotpuni odnosno netočni.
-
Prilikom naručivanja robe Kupac potvrđuje da je bio upoznat s općim uvjetima i da je posebno bio upozoren na opće uvjete. Kupac ne može zahtijevati isporuku narudžbe.
-
Korisnik kod kupnje Proizvoda prije konačne akcije KUPI i NARUČI ima mogućnost pregleda košarice te dodati, izmijeniti ili ukloniti proizvode. Zadnji korak je akcija NARUČI i nakon toga upisuje se podatci za dostavu.
-
U zadnjem koraku Kupac prije slanja narudžbe prihvaća i potvrđuje da je upoznat s Uvjetima korištenja i Pravilima privatnosti. Ako ne prihvati i ne potvrdi Pravila o privatnosti i Uvjete korištenja narudžbu nije moguće napraviti do kraja i za pokušaj narudžbe, neuspjeh narudžbe Kupac neće biti obaviješten.
-
Kupac prije zadnjeg koraka pregledava košaricu i upisuje svoje podatke za dostavu. Nakon prihvaćanja narudžbe od Kupca, Kupac zadnjim korakom potvrđuje narudžbu. Zatim Prodavatelj šalje potvrdu narudžbe na e-mail od Kupca. Potvrda sadrži sve podatke o proizvodima, cijeni i ukupnoj svoti, broj narudžbe i adresa dostave.
-
Naknadne izmjene narudžbi od strane Kupca NISU MOGUĆE. Nije moguće dodavati ili izbacivati artikle iz narudžbe, niti naknadno tražiti upis R1 podataka. Ako Kupac želi još nešto dodati u narudžbu, potrebno je napraviti NOVU NARUDŽBU. U slučaju da račun još nije izdan, odnosno da prva narudžba još nije obrađena, dodatno naručeni artikli će se dodati na prvu narudžbu i pri tome će se naplatiti samo jedna poštarina.
OBRADA NARUDŽBI
-
Narudžbe se obrađuju od ponedjeljka do petka tijekom uobičajenog radnog vremena. Narudžbe pristigle vikendom, praznikom, neradnim danom i u petak poslije 10.00 sati obradit će se prvi sljedeći radni dan.
-
U slučaju da Kupljeni proizvod Prodavatelj ne može isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora
-
Nakon obrade Vaše narudžbe paket šaljemo dostavnom službom Overseas Exspress
-
Overseas Exspress šalje obavijest Kupcu o statusu paketa porukom na broj mobitela i na e-mail Kupca te na sami dan dostave Kupac prima porukom točan termin isporuke i kontakt broj dostavljača koji je zadužen za isporuku paketa.
8. Dostava – Otprema robe
Troškove dostave snosi Kupac. Dostava se vrši na području Republike Hrvatske.
Tvrtka Daviva j.d.o.o. putem www.daviva.hr omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe koji se nalazi u ponudi te dostavlja Proizvode pojedinom Kupcu, a prema adresi dostavljenoj od strane Kupca u podatcima prilikom narudžbe.
Pošiljke se šalju putem pošte Overseas Express. Svaka narudžba otprema se na dan primitka plaćanja ili sljedeći dan. Pošiljke poslane uz preuzimanje šaljemo na dan narudžbe (najkasnije do 10:00) ili sljedeći dan. Uobičajeno vrijeme isporuke je 3 – 5 radnih dana.
Dostavu je moguće izvršiti na teritoriju Republike Hrvatske. Pošiljke pažljivo pakiramo kako bi se spriječilo oštećenje za vrijeme prijevoza te da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Unatoč tome što se trudimo sve Vaše pošiljke maksimalno zaštititi od oštećenja prilikom prijevoza, ponekad se može dogoditi da Vam paket stigne oštećen.
Prijevoznik ima pravo uvjeriti se u stvarno stanje oštećenja ili djelomičnom gubitku pošiljke. Iz ovih razloga klijent ne smije sa oštećenom pošiljkom na bilo koji način manipulirati i dužan je sačuvati i ambalažu u kojoj mu je oštećena pošiljka dostavljena.
Kupac može pratiti status pošiljke putem linka: https://is.overseas.hr/tracking .
Ako naručite robu u vrijednosti većoj od 100,00 eura, dobit ćete BESPLATNU dostavu.
Dostava je besplatna na području Varaždinske i Međimurske.
Sve su cijene navedene uključujući PDV.
Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 0,63 eura.
Cijena dostave paketa ovisi o mjestu i težini. Točna informacija za cijenu dostave bit će prikazana u zadnjem koraku košarice nakon ispunjavanja potrebnih podataka za dostavu. Prije prihvata narudžbe možete odustati od narudžbe ako se ne slažete s cijenom dostave.
Cijenu dostave za uređaje i opremu šaljemo naknadno nakon primitka narudžbe. Cijena dostave za električne uređaje, namještaj i opremu koja je prikazana u košarici na www.daviva.hr nije konačna. Zbog specifičnih karakteristika – veličina i težina pošiljke dostava nije uračunata na www.daviva.hr. Prodavatelj nakon primitka narudžbe za električne uređaje, opremu i namještaj obavijestit će Kupca pismenim putem o konačnom trošku prijevoza. Kupac odgovara pismenim putem Prodavatelju ako prihvaća trošak za opremu i uređaje te namještaj.
Cijena dostave na otoke i manje naseljene mjesta šaljemo dodatno nakon poslane narudžbe. Za narudžbe Kupaca koje šaljemo na manje naseljena mjesta i otoke poslati ćemo dodatnu cijenu. U procesu narudžbe vidljiva je samo osnovna cijena.
Kupcu šaljemo na e-mail informacije:
-
broj pošiljke
-
kontakt dostavne službe od Overseas Expressa broj telefona i e-mail
-
link za praćenje statusa poslanog paketa
Dostavljač će Vas kontaktirati telefonskim putem neposredno prije dostave kako bi dogovorio točno vrijeme isporuke. Također moguće je u dogovoru s kurirom promijeniti mjesto preuzimanja pošiljke ili dogovoriti neki drugi termin isporuke. Ukoliko niste u mogućnosti preuzeti paket na dan dostave, i ako se oglušite na pozive kurira, isti će pokušati izvršiti dostavu još tri puta prije nego li se paket vrati pošiljatelju. Ukoliko paket ne zaprimite u roku od 8 dana, obavezno nas kontaktirajte na info@daviva.hr kako bismo čim brže ušli u trag pošiljci.
9. Plaćanje i kupovina
Kupac može plaćanje izvršiti na 3 načina:
-
uplatom na bankovni račun
-
pouzećem prilikom dostave robe putem Overseas Express dostave (vrijedi samo sa narudžbe na teritoriju Republike Hrvatske),
-
putem kartičnog plaćanja STRIPE.
Obavijest o potvrdi narudžbe poslat ćemo na e-mail adresu kupca.
Kako plaćam ako imam promotivni kod?
Promotivni kod se unosi u procesu kupovine u polje za unos koda nakon čega se izračun košarice smanjuje za popust definiran kodom. Potom plaćanje izvršite odabranim načinom.
Je li moguće plaćanje na rate?
Ne.
Plaćanje pouzećem
Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču Overseas Express-a, nakon čega dobivate potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke. Molimo Vas da pripremite točan iznos. Slanje paketa i plaćanje pouzećem nije moguće kupcima koji imaju kod nas status odbijenih ili nepreuzetih paketa iz opravdanog ili neopravdanog razloga, te takvom kupcu nećemo slati obavijest da paket ne šaljemo.
Plaćanje online kartičnim plaćanjem.
Stripe kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.
Stripe koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.
Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:
Ime i prezime
Telefon
Adresa
Mjesto
Poštanski broj
Država
Vrsta kartice
Broj kartice
Vrijeme trajanja kartice
CVV kod kartice
Stripe osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate. Stripe jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.
Izjava o korištenju Stripe-a
Daviva j.d.o.o. (www.daviva.hr) koristi Stripe za online plaćanja.
Stripe je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja.
Stripe kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji Stripe ima.
Stripe koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Plaćanje uplatom na bankovni račun
-
Nakon izvršene narudžbe na Vaš e-mail primit ćete automatski potvrdu narudžbe s podatcima za plaćanje, a to je broj računa i poziv na broj. Narudžbe napravljene s načinom plaćanja transakcija šaljemo nakon vidljive uplate na naš žiro račun, zbog toga je potrebno uplatiti čim prije. Kod uplate poziv na broj je obavezan.
-
Molimo Vas da upišete točan poziv na broj. Pomoću poziva na broj povezujemo Vašu narudžbu s uplatom.
-
Ako niste dobili podatke za plaćanje znači da niste dobili ni potvrdu narudžbe na e-mail jer ista nije završena ili je upisana pogrešna e-maila adresa.
Podatci za plaćanje:
Vlasnik računa: DAVIVA j.d.o.o.,
Ulica bana Jelačića 26,
42204 Križanec, Hrvatska
Ime banke: ERSTE BANK
IBAN (broj računa): HR762 402 006 110 115 75 01
Poziv na broj: upisati broj narudžbe
Poslati potvrdu uplate na e-mail: info@daviva.hr
PLAĆANJE ZA KUPCE NA PODRUČJU HRVATSKE:
FIZIČKE OSOBE : PDV je uračunat u cijenu
PRAVNE OSOBE HRVATSKA: PDV je uračunat u cijeni. Narudžba je poslana korištenjem EURA I HRVATSKIH KUNA.
10. Isporuka
Termini i vrijeme isporuke
Narudžbe zaprimljene do 10.00 šaljemo isti dan i obrađujemo isti dan, narudžbe poslije 10.00 sati šaljemo drugi radni dan. Prodavatelj ne odgovara za kašnjenja u dostavi, zbog vremenskih nepogoda ili bilo kojeg drugog razloga od strane dostavne službe.
Vrijeme isporuke paketa računa se od dana obrade ovisno od primitka narudžbe, ne od dana narudžbe paketa. Narudžbe s odabranim načinom plaćanja na žiro račun obrađuju se od trenutka vidljive uplate na žiro račun i od tog trenutka se računa rok isporuke, a ne od dana narudžbe.
Rok isporuke je 1-3 radna dana od dana narudžbe za veća mjesta otprilike 24-48 sati. Dostavna služba ne dostavlja pakete vikendom, neradnim danima i praznicima. Isporuka paketa Kupcu obavlja se isključivo radnim danom od ponedjeljka do petka od 08:00-19:00 sati.
Kupac može pratiti status pošiljke putem linka: https://is.overseas.hr/tracking .
Vrijeme dostave nije moguće birati.
Kupac je dužan dati točan podatak adrese isporuke paketa na kojoj će moći preuzeti paket u radno vrijeme Overseas Express -a od 08:00 -19:00 Overseas Express ne dostavlja pakete poslije 19.00 sati. U slučaju nemogućnosti preuzimanja paketa Kupac ima mogućnost odgovoriti dostavnoj službi klikom na link iz poruke i dogovoriti novi termin i mjesto preuzimanja paketa ili kontaktirati kurira.
Overseas Express šalje jedan SMS poruke te poziva Kupca prije isporuke paketa radi dogovora o preuzimanju sa svim informacijama za isporuku paketa.
11. Cijene
Cijene na www.daviva.hr izražene su na dva načina:
-
Maloprodajni kupac – sa Pdv- om
-
Veleprodajni kupac – cijene bez Pdv-a
-
Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, auro (€) i u hrvatskoj kuni (kn) i uključuju PDV. Cijene proizvoda su maloprodajne. Prodavatelj istaknute cijene ažurira dnevno.
-
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za www.daviva.hr. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
-
Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi narudžbe. Navedene cijene važeće su samo za prodaju putem Internet prodavaonice www.daviva.hr i ne moraju biti jednake cijenama na prodajnim mjestima Daviva j.d.o.o. u Republici Hrvatskoj.
AKCIJE
-
Na svim proizvodima istaknuta je akcijska cijena i redovna cijena. Akcijska cijena vrijedi u određenom periodu. Akcije na www.daviva.hr mogu biti dnevne, tjedne, ovisno o događajima, godišnjicama za jedan proizvod, grupu proizvoda ili za sve proizvode. Akcijske cijene vrijede samo određeni period. Proizvodi kupljeni po akcijskim cijenama moguće je zamijeniti za neki drugi proizvod. Kod zamjene proizvoda primijenit će se cijena koja je bila u trenutku kupovine, točnije koja je iskazana na računu.
POPUSTI
-
Popusti se odnose na određeni proizvod. Popuste primjenjujemo na određeni proizvod, grupu proizvoda. Popusti se ne zbrajaju.
RASPRODAJA
-
Na rasprodaji se nalaze proizvodi s nižom cijenom. Rasprodaja traje do iscrpljenja zaliha. Nakon toga proizvode više nećemo imati u ponudi. Proizvode na rasprodaji nije moguće vratiti.
KODOVI ZA POPUST
-
Kupac pomoću Koda za popust mogu ostvariti popuste na određene proizvode ili grupe proizvoda. Pravila su jasno istaknuta na web stranici. Kodovi se koriste uvijek u određenom razdoblju i određene proizvode ili grupe proizvoda. Nakon upisa koda kupac može vidjeti konačnu nižu cijenu u zadnjem koraku u narudžbi. Nije moguće zbrajanje Popusta, primjenjuje se onaj najveći.
12. Povrat/reklamacija robe i jednostrani raskid ugovora
Povrat paketa:
-
Povrat paketa potrebno je poslati na adresu navedenu na računu na vlastiti trošak. Kupac snosi trošak primitka i povrata paketa, vraćamo samo novac za proizvode ne i za troškove slanja paketa kupcu i povrata paketa. Proizvodi se moraju vratiti u roku 14 dana od primitka. Bez obrazloženja možete vratiti paket. Povrat paketa nećemo moći uvažiti ako je korišten, razbijen ili nema original ambalažu.
-
Proizvode treba dostaviti na adresu pošiljatelja. Proizvodi koji su kupljeni kao bilo koji set (4+1, mix proizvoda u jednom setu) nije moguće vratiti ako je korišten jedan ili više proizvoda.
-
Povrat paketa potrebno je vratiti na adresu navedenu na računu. U paketu obavezno uz ispravnu robu poslati original račun, broj tekućeg ili žiro računa za povrat novca.
-
Ako želite vratiti paket ili otkazati potrebno je kontaktirati službu za korisnike na info@daviva.hr
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA I POVRAT
Imate primjedbe i reklamacije na isporučene proizvode molimo Vas da reklamacije i primjedbe pošaljete usmenim ili pismenim putem našoj službi za korisnike:
-
e-mail: info@daviva.hr
-
mob: + 385 (0)92 392 87 67
Za rješavanje reklamacije potreban nam je:
-
broj narudžbe
-
datum narudžbe
-
ime i prezime naručioca.
Ako ne uspijemo riješiti reklamaciju dogovorom potrebno je ispuniti obrazac za JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.
Kupac ima pravo, ne navodeći za to razlog raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 radnih dana računajući od dana preuzimanja proizvoda bez navođenja razloga. Kupac dostavlja pisanu obavijest o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelju, na adresu sjedišta istog.
U slučaju iz prethodne točke, Kupac se obvezuje vratiti isporučeni proizvod Prodavatelju o svom trošku, na adresu sjedišta Prodavatelja.
Kupac nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 49. Zakona o zaštiti potrošača.
Kupac ima pravo na povrat proizvoda, na teret Prodavatelja u slučaju:
-
isporuka robe koja nije naručena
-
isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
-
isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja
Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća Prodavatelju dužan vratiti:
-
u originalnoj ambalaži kompletan sa svim pripadajućim dijelovima
-
pripadajući račun
-
ispunjen obrazac za jednostrani raskid ugovora (obrazac za raskid ugovora možete preuzeti ovdje)
Pravo na povrat odnosno reklamaciju kupac gubi u slučajevima neovlaštene dorade proizvoda ili zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe.
Proizvode kupljene na www.daviva.hr s pripadajućom dokumentacijom potrebno je poslati na adresu najkasnije u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda u posjed:
DAVIVA j.d.o.o. Ul. Bana Jelačića 26, 42204 Križanec
Kupac da bi ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, obavezan je obavijestiti Prodavatelja pismenim putem, nedvosmislenom izjavom, popunjavanjem obrasca za raskid ugovora. Obrazac je moguće preuzeti ovdje.
Troškove povrata robe snosi kupac. Pošiljku s pouzećem Prodavatelj neće prihvatiti.
Po primitku pošiljke na našu adresu i ako zadovoljava svim uvjetima te ima potrebnu dokumentaciju u dogovoru s kupcem dogovaramo povrat novčanih sredstava (ovisi o načinu plaćanja).
Ako zaprimljena pošiljka na našu adresu ne zadovoljava svim uvjetima i nema potrebnu dokumentaciju u dogovoru s kupcem dogovaramo nadopunu dokumentacije ili dijela robe. Kupca obavještavamo putem e-mail – pismenim putem.
Kupac koji je poslao ispunjen obrazac za jednostrani raskid Ugovora i pošiljka od Kupca zaprimljena na adresi Prodavatelja te pregledana Kupcu će napraviti povrat novca. Povrat novca moguć je za Proizvod, ne i za troškove slanja Proizvoda i troškove slanja povrata Proizvoda na adresu Prodavatelja. Povrat novca izvršit će se na isti način na koji je uplata izvršena.
Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja prilikom transporta vraćaju se pošiljatelju.
13. Oštećena pošiljka i oštećeni proizvod i isporuka pogrešnog proizvoda, manjak proizvoda
Prije preuzimanja paketa od dostavne službe ako je pošiljka oštećena na bilo koji način i ako su oštećeni proizvodi u transportnoj kutiji potrebno je isti dan kod preuzimanja paketa:
-
Obavijestite dostavljača i ukazati na oštećenje
-
Tražiti da se paket vrati pošiljatelju
-
Napraviti zapisnik o oštećenju
Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod. U slučaju vidljivog oštećenja ima pravo:
-
Odbiti preuzimanje paketa
-
Ako je paket preuzet potrebno je napisati zapisnik i isti vratiti kurirskoj službi
-
Obavezno kontaktirati Prodavatelja i poslati detalje o oštećenoj pošiljci putem e-mail-a
-
Nakon što smo zaprimili Vaš e-mail i zapisnik o oštećenoj pošiljci poslat ćemo Vam novi proizvod na naš trošak. U slučaju da nas niste obavijestili isti dan po primitku paketa nećemo moći poslati novi proizvod.
-
Paketi koje šaljemo su osigurani od štete. Da bi osiguravajuće društvo nadoknadilo štetu potrebno je poslati isti dan po primitku paketa na e-mail: info@daviva.hr
Reklamacijski zapisnik
-
Poslati slike oštećenog proizvoda
-
Poslati slike oštećene kutije
Ako Kupac ne pošalje na e-mail Prodavatelja Reklamacijski zapisnik nećemo moći reklamirati dostavnoj službi štetu možemo od osiguravajućeg društva potraživati naknadu štete.
U slučaju kad Kupac primi različit proizvod ili pogrešan proizvod od naručenog ima pravo na: isporuku naručenog proizvoda ili povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, dostavu i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljeni proizvod. U tom slučaju šaljemo na adresu Kupca dostavnu službu prema dogovoru.
Kupac je dužan u roku 3 radna dana poslati obavijest o pogrešnom proizvodu na e-mail: info@daviva.hr. Po primitku obavijesti na e-mail o oštećenoj pošiljci ili pogrešno isporučenom proizvodu Prodavatelj šalje novi proizvod na svoj trošak, a za pogrešno poslani proizvod poslat će dostavnu službu po proizvod na svoj trošak.
Kupac je dužan vratiti oštećeni paket na adresu Prodavatelja. Kupac ne snosi troškove za slanje i povrat oštećenog paketa ili pogrešno isporučenog paketa. Prodavatelj šalje na adresu Kupca dostavnu službu po oštećeni paket.
Ako Kupac naknadno utvrdi nedostatak unutar pošiljke, kvantitativni ili kvalitativni manjak tada reklamira Prodavatelju isti dan po primitku pošiljke pismenim putem. Naknadne reklamacije drugi ili treći dan Prodavatelj neće uvažiti.
Kada Kupac utvrdi skrivene nedostatke nakon otvaranja pošiljke ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanja nedostatka ili smanjenje cijene.
14. Povrat oštećenog proizvoda kada je oštećenje primijećeno nakon preuzimanja pošiljke
Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod. Ako je nakon preuzimanja paketa i otvaranja proizvoda ustanovljeno da je je proizvod oštećen potrebno je isti dan preuzimanja paketa:
-
Obavezno kontaktirati Prodavatelja i poslati detalje o oštećenoj pošiljci putem e-mail-a: info@daviva.hr
-
Ispuniti Obrazac o povratu oštećenog proizvoda – obrazac možete preuzeti ovdje
-
Poslati slike oštećenog proizvoda
Nakon što smo zaprimili Vaš e-mail i ispunjeni obrazac o oštećenoj pošiljci ćemo Vas kontaktirati. U slučaju ako imamo na stanju poslati ćemo novi proizvod, ako nemamo izvršiti ćemo povrat novca na račun kupca.
U slučaju da nas niste obavijestili isti dan po primitku paketa nećemo moći poslati novi proizvod. Naknadne reklamacije drugi ili treći dan Prodavatelj neće uvažiti.
Ako Kupac ne pošalje na e-mail Prodavatelja Reklamacijski zapisnik nećemo moći reklamirati proizvođaču.
U slučaju kad Kupac primi različit proizvod ili pogrešan proizvod od naručenog ima pravo na: isporuku naručenog proizvoda ili povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, dostavu i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljeni proizvod.
Kupac je dužan u roku 3 radna dana poslati obavijest o pogrešnom proizvodu na e-mail: info@daviva.hr. Po primitku obavijesti na e-mail o pogrešno isporučenom proizvodu Prodavatelj šalje novi proizvod na svoj trošak, a za pogrešno poslani proizvod poslat će dostavnu službu po proizvod na svoj trošak.
15. Zamjena artikla
-
Ako potrebno zamijeniti artikala, tada se za zamjenu računa ona cijena po kojoj ste platili određeni artikl.
-
Zamjenu artikla nije moguće u slučaju kada je :
-
kozmetički proizvod otvoren
-
oštećena ambalaža
-
U slučaju zamjene Kupac vraća proizvod na adresu Prodavatelja i Prodavatelj šalje Kupcu drugi proizvod. Kupac snosi trošak transporta za zamjenu i slanje novog paketa.
-
Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne, u tom slučaju će Prodavatelj obavijestiti Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode.
-
Zamjena artikla zbog različitog prikaza boja na ekranu nije moguća. Ovisno o računalu prikaz boja je različit na što Prodavatelj nema utjecaj. Kupac prihvaća narudžbu iako je svjestan da prikaz boja ne može biti identičan proizvodu.
Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci, ali artikle šalju o svom trošku. Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke.
Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE
unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na info@daviva.hr.
U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraća na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ukoliko roba nije u odgovarajućem originalnom stanju (nekorištena i neoštećena), kupac će morat platiti poštarinu u iznosu od 5,18 eura ili 5,68 eura ovisno o načinu plaćanja za narudžbe unutar Republike Hrvatske. Ako kupac artikl mijenja za artikl veće vrijednosti, najprije će trebati uplatiti iznos razlike na naš račun. Izravne troškove zamjene robe morate snositi sami.
Može li se proizvod kupljen u Daviva web shopu zamijeniti za drugi?
Može. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa ispunjenim obrascem unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na info@daviva.hr . U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude.
Može li se proizvod kupljen u Daviva web shopu zamijeniti za skuplji?
Može! Potrebno je kontaktirati nas na info@daviva.hr kako bi ste dobili upute za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.
16. Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
Sukladno čl.10.st.2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14, 110/15, 14/19 obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga i proizvoda mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
DAVIVA j.d.o.o.
Ul. Bana Jelačića 26, 42204 Križanec
Ili putem e-mail adrese: info@daviva.hr
Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
17. Zaštita osobnih podataka
Izjava o korištenju Stripe-a
Daviva j.d.o.o. (www.daviva.hr) koristi Stripe za online plaćanja.
Stripe je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja.
Stripe kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji Stripe ima.
Stripe koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Stripe kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.
Stripe koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.
Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:
Ime i prezime
Telefon
Adresa
Mjesto
Poštanski broj
Država
Vrsta kartice
Broj kartice
Vrijeme trajanja kartice
CVV kod kartice
Stripe osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate. Stripe jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.
18. Izjava o konverziji
Currency Conversion Statement (Izjava o konverziji)
All payments will be effected in Croatian currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Croatian kuna according to the current exchange rate of the Croatian National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.
19. EU alternativno rješavanje sporova
-
Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)
-
Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.
-
Na ovom link: Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS) možete saznati prava potrošača. Platformu mogu koristiti trgovci i potrošači, ako problem pri www.daviva.hr kupnji nisu riješili unutar EU (nemogućnost zamjene proizvoda, neispravan proizvod).
20. Intelektualno vlasništvo
-
Sadržaj www.daviva.hr je zaštićen i Daviva j.d.o.o. ostvaruje jedinstveno pravo na njegovo korištenje. Prodavatelj daje pravo Kupcu koristiti sve usluge na www.daviva.hr samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Uporaba sadržaja www.daviva.hr na drugim web stranicama je zabranjena kao i kopiranje, objava, javno izvođenje ili distribucija Internet sadržaja ili njegovog dijela bez dozvole Daviva j.d.o.o.
-
Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od Daviva j.d.o.o. Sva prava pridržana. Sadržaj objavljen na www.daviva.hr nije dozvoljeno koristiti za komercijalnu upotrebu ili distribuciju.
Objavljeno 17. srpnja, 2023. godine.